Wednesday, June 30, 2010

Piinlik lugu kull, vabandame!

Et siis taas kord sama jutt - oleme elus ja koik on korras!
Vahepeal oli meil siin jaanipaev ja minu sunnipaev ja igast muud varki ka. Samas pole teinud midagi erakordset ning juba oma kuu aega pole oma kulast valja saanudki...
Paeval laksime Aldoga randa. Kuigi sinna on ainult 300 meetrit, siis laksime autoga, kuna Elizabeth jai Dorkat valvama ja kui ta peaks arkama, siis saab autoga kahku koju lennata. Paraku juhtus nii, et viimanegi bensutilk oli paagist minema auranud ja tapselt rannas oigel kohal suri valja.
Aldo! Kui sa nuud motled kus ma olen, siis ma istun pitsarias ja ootan Katriinat, kes lubas tuua nii bensu kui ka lehtri. Ara muretse, olla galaa! Tool oli tana jalle vaga igav...ja ma olen raudselt varsti kodus. Kuigi Pithari on vist tana lahti :)
Teemad, millest tahaks raakida siin on siinne jaanipaev, Doris, viimase aja soogielamused, koer kes meile tuli ja koik labi naris, jnejnejne
Ilm on loomulikult ikka veel ja jatkuvalt kaunis ja tanane Delfi uudis, et Haabsalus oli kuumarekord 28 kraadi tundus taitsa naljaks>D, samas on mul hea mel et kodus on ikka soe. Kuigi ma enam kunagi ei utle, et 28 kraadi on soe.

Marion

No comments:

Post a Comment