Tuesday, June 1, 2010

Tühjast-tähjast


Viimastel päevadel oleme kuumust trotsides kõvasti jalutanud. Põhiliselt enne Dorise lõunaund. Lihtsalt mul on tunne, et mingi jube väsimus ja energiapuudus on pidevalt kallal. Võibolla tuleb see kuumusest, võibolla pikast põdemisest. Mul siiani on kurk kohati valus. Igal juhul arvasin, et väike füüsiline tegevus mõjub igas mõttes hästi.
Siin jalutamine on muidugi ses mõttes kurnav, et päris sirget ja lauget teed pole olemas. Alati on vaja kuskil mäkke turnida. See võtab jumala läbi ja lõpuks läheb Aldo ilgelt närvi, kuna ma soiun terve tee :D. Mul hakkab tekkima vaikselt tunne, et see kuumus saab olema mulle ehk kõige raskem taluda. Ma vist olen ikkagi põhjamaainimene...

Nüüd jooksis mõte kinni...
Aga tegelikult ongi aeg Kuri-Doris magama panna ja randa magama kobida.

No comments:

Post a Comment