Sunday, June 13, 2010

Kreegid

Ilmateade:

Ilmselt on kõik juba arvamusel, et meie bloggi pole mõtet avadagi, sest nagunii siia midagi uut ei teki. Asi on segane...ilmselt on kuumus aidanud tugevalt kaasa sellele, et mõttetöö on tublisti aeglustunud. Kogu energia kulub sellele, et leida viise kuumast pääsemiseks. Tundub tegelikult, et hakkan isgi harjuma vaikselt. Tänane 35 päeval oli talutav. Samas kui õhtul on pime ja tunned et ikka kuumus ei kao, siis tekib ahastus. Praegu näiteks on õues 29 kraadi, kell on 11 õhtul.
Aldo käib endiselt iga päev ujumas. Mina mitte. Viimastel päevadel on olnud maatuul ja vesi on külm.

Muus mõttes on kõik ikka endine. Mina käin õhti tööl, Aldo karjatab lapsi. Peale tööd on olnud mitmeid mõnusaid istumisi kohalike noortega. Palju nalja ja värki. Mulle tundub iga kord peolt koju saabudes, et aega jääb puudu. Ööd võiks olla mõni tund pikemad. Ükskõik kuidas pingutad, ikka enne kella kuute hommikul koju ei jõua. Peole minnakse ka muidugi väga hilja. Ööklubigi avatakse alles jel 12 või pool 1. Rahvas sinna aga enne kella kahte kolme kunagi ei lähe. Üldse on kreegd ööinimesed. Igas vanuses lapsed jooksevad tänaval kuni kella üheni öösel. Vanemad istuvad restoranides või on kodus. Kui mõni laps ära väsib, siis saadetakse autosse edasi ja pidu jätkub. Pealegi on neil komme öösiti süüa. On täiesti tavaline, et kell 1 öösel istub pizzarias mitu lauda ja kõik õgivad rämedalt. Ma küsisin Mikelt üks päev, et kuule mis värk on, miks te sööte öösel??? Ta vastas et cause we are kreeks. Seega ma ei saanud targemaks. Söömisega seoses on neil üldse palju kummalisi kombeid. Näiteks ei taha nad restosse tulles menüüd vaid tahavad et neile ette loetaks peast mis on ja pakutaks asju. Ja siis kui nad on mitu tundi mälunud, katab laida meeletu taldrikute rägastik, kõik on kaetud salfadenutsakutega, noad-kahvlid on suvaliselt laiali ja söögijäänused katavad lauda. Söövad nagu sead ühesõnaga. Söömine on siin üldse omaette teema. Nad võivad süüa terve päeva ja koguaeg. Istuda tavernas, jahuda ja süüüa- süüa- süüa.
Ülekaalulisus on ka muidugi progleem. Vähemalt 95 peotsenti lastega naistest on jube suurte tagumikega. Kreeka meestele see muidugi meeldib. Täna Manolis imestas, et miks ma ei söö söögi kõrvale leiba. Et peaks sööma ikka, et kole kondine olen. Et kreeka mehed peavad ikka neist naistest kel on beefi ka peal:D . Mina aga võtan kuumas kliimas ainult alla ja peale salati suurt midagi ei taha.
Kohalike poisikeste lemmiklaul on siin:D :
http://www.youtube.com/watch?v=2ImZTwYwCug&feature=related

Kuna Aldo kibeleb tööd tegema, siis siinkohal jääb teema pooleli;)

No comments:

Post a Comment